^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

6/5/2012

5/06/2012 02:54:00 PTG | | 3Komen



Hai,nama saya Maizatul Iqma.Umur saya 11tahun.Saya bersekolah di Sekolah Kebangsaan Laksamana.saya mempunyai 4adik-beradik.Saya anak yang kedua.Cita-cita saya ialah jururawat atau sebagai penjawat awam yang lain.Hobi saya pula ialah bermain basikal,melayari internet,berenang,bermain bola jaring dan bermain bola baling.Tempat yang ingin saya lawati ialah Australia.Artis yang saya minati ialah Najwa Latiff,Zizan,Aaron Aziz,Hafiz.Lagu yang saya suka ialah Awan Nano,Anak Kampung,Kosong-Kosong,Cinta Muka Buku,Ombak Rindu.Makanan kegemaran saya ialah sate,chicken chop,nasi goreng.mi rebus dan banyak lagi.Minuman kegemaran saya ialah jus epal,milo ais.

3 ulasan:

amira arbain berkata...

waaa .. comelnyaaa iza punya blog ...

myzatul iqma berkata...

terima kasih..ibu buat..

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020