^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

coret2 iza

6/15/2012 01:22:00 PTG | | 2Komen
 
apa khabar semua? iza sihat saja. sekarang sesi persekolahan dah bermula semula selepas cuti 2 minggu. sekarang pun dah pertengahan bulan jun. bulan depan dah masuk bulan ramadan la..macam tak terasa je dah setahun masa berlalu. macam baru sekejap je bulan puasa tahun lepas tu.tema baju raya kami tahun ni warna merah. iza,ibu dan alia pakai baju raya yang sedondon kainnya. dah siap pun di jahit baju tu,tunggu masa nak pakai je. abah,abang dan adik beli baju melayu siap je nanti. cari kat Zon Ria ke,kat Kipmart ke..janji dapat warna sedondon semua. meriah gitu. dan tambah meriah nenek,kaik,mkcik mia dan pkcik nan pun akan beraya dengan kami tahun ni. best betul..ok dulu,nanti kita sambung lagi k..bye semua.
Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020