^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

CUTI DAN SEKOLAH

6/10/2012 07:20:00 PTG | | 0Komen
 
kawan2...hari ni iza nak cerita sikit. dah lama iza tak mencoret kat blog iza ni kan? bukan apa,iza sibuk sikitlah. hahahaha. biasa kalau cuti sekolah iza memang macam ni. selain bercuti iza akan jaga adik kecik kesayangan iza,Alia. dia ni memang manja dengan iza,mungkin sebab Alia ni girl kot? cerita pasal cuti 2 minggu kali ni  isnin minggu pertama iza sekeluarga pergi ke zoo johor kemudian mandi2 kat hutan bandar. memang seronok kali ini sebab Alia dah pandai mandi sendiri. comel betul tengok dia kat air mandi manda bersama abah. seronok lah.....pada minggu ke2 cuti kami memulakan perjalanan ke melaka dan bercuti selama 3 hari 2 mlm kat sana. memang best sekali. kami berjalan2 dan melawat tempat menarik dan bersejarah kat melaka. abah bercadang nak datang lagi ke melaka pada hujung tahun nanti. aku memang seronok,dan harap dapat datang lagi ke sana. pendek kata,cuti kali ini amat menyeronokkan sekali. terima kasih abah. esok sekolah dah buka semula,tak sabar nak jumpa kawan2 lagi.

Tiada ulasan:

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020