^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

HARI TERBUKA SEKOLAH

6/20/2012 01:14:00 PTG | | 2Komen
 
salam sayang semua..hari ni iza nak cakap sikit pasal HARI TERBUKA kat sekolah pada hari Jumaat nanti. abah kena datang ambil keputusan ujian kami sekaligus menandatangani buku rekod. entah macamana la keputusan iza kan?huhuhu. takut jugak ni. ibu pulak dah berpesan kat iza seeloknya jangan ada c,d,e dalam ujian. kalau boleh capai markah a dan b saja. tapi boleh ke?mampukah iza ni ye? tahun depan UPSR akan menjelang,kalau boleh iza nak capai keputusan cemerlang macam abg iza,Iqmar yang dapat 4a1b. tapi iza takkut tak mampu mencapai gred setinggi itu. apa iza nak buat ye? sekarang iza belajar matapelajaran teras menggunakan zoom A,harap2 itu dapat membantu memperbaiki keputusan iza ni. harap semua mendoakan yang terbaik untuk iza ye?? terima kasih..

2 ulasan:

myzatul iqma berkata...

o..farra....kat rumah nama kita IZA,kat sekolah MAI..

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020