^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

TAK LAMA PUASA

7/11/2012 07:50:00 PTG | | 7Komen
hai,berubah lagi kan latar belakang blog ni? gambar kat atas blog pun da tukar..hahaha..terima kasih ibu. nak ceita sikit pasal bulan puasa ni. tak lama lagi dah masuk bulan puasa,kira2 10 hari je lagi. iza dah tak sabar ni. seperti tahun2 lepas jugak harap2 puasa tahun ni penuh semua. harap iza sihat walafiat dan dapat menunaikan ibadat puasa dengan baik. hal ke2 yang best ialah nenek,makcik mia dan kaik datang sini bulan depan. meriah lah raya tahun ni,tambah lagi pakcik nan pun ada sama. semoga panjang umur untuk bertemu lagi.

7 ulasan:

Rika Nordin berkata...

hehehe. . .eee mesti best bla makcik mia ad dsna kan?? tpi kan iza..dia tingl kn lah akak di Tawau nie...heheh. . .semoga Iza dapt menunaikan ibdah Puasa deNgan full k..hehe. . ermm..cantik..blog iza

mY st0rY mY selF berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
mY st0rY mY selF berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
myzatul iqma berkata...

@Rika Nordin

ye kak rika..selamat berpuasa ye?

iqmar berkata...

iza jangan pecah puasa tau? haahahaha..

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020