^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

SELAMAT HARI KEMERDEKAAN 55 TAHUN

8/31/2012 10:44:00 PTG | | 3Komen
jalur gemilang kebanggaan rakyat Malaysia

 
hai semua...apa khabar? dah lama iza tak buka blog iza ni. 
haha..sibuk sikit dengan sekolah dan sambutan raya baru2 ini. ok lah,iza nak ucapkan selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke 55 kepada semua rakan2.


GAMBAR RAYA 2012

8/25/2012 12:27:00 PTG | | 1Komen
 
 










 
inilah gambar raya iza sekeluarga untuk tahun 2012.

PAKCIK JI SAKIT

8/08/2012 09:18:00 PTG | | 0Komen
 
hai semua..kali ni iza nak cerita tentang berita orang yang jauh nun di sabah. pakcik iza pakcik pajil atau ji kena tahan kat wad la. sian kan? iza tak tahu pasti sakit pakcik namun iza mendoakan agar pakcik sihat semula. moga dapat bertemu bila kami balik Tawau nanti . kami sayang pak cik Ji.
 
kat tengah tu la pakcik Ji
 

BAJU CANTIK

8/08/2012 09:10:00 PTG | | 2Komen
 
 hai semua...selamat berpuasa..cantik tak gambar ni? kalau lah baju raya iza macam ni kan best? hahaha. mana ada orang pakai baju macam ni untuk beraya. baju ni ala-ala cinderella hanya sesuai di pakai untuk majlis tertentu contohnya para pengantin. lama lagi lah nak sampai situ. apapun seronok jugak tengok gambar baju yang cantik2 macam ni kan?
Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020