^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

ALHAMDULILLAH :)

9/26/2013 02:54:00 PTG | | 6Komen
 
salam semua...iza harap semua happy selalu jer yer?dah lama iza tak buka blog ni.selalu ketandusan idea dan masih sibuk dengan aktiviti sekolah seperti lazimnya pelajar lepasan upsr.hehehehe.alhamdulillah,upsr sudah selesai,tinggal menanti keputusannya.iza dah cuba sehabis baik jadi iza harapkan rezeki baik dapt keputusan yang baik juga.inshaAllah..
minggu lepas mak usu iza (belah abah) kahwin.ibu ada buat klip video untuk majlis kahwin mak usu.jom kita layan video klips ni..
 

6 ulasan:

Nao Mei berkata...

Alhamdulillah :)
jom kita tengok sama-sama :)

MaMa Rey berkata...

semoga dapat keputusan cemerlang ya dik..

jom layan..:)sekali lafz je tu..alhamdulillah

Maizatul Iqma berkata...

@Nao Meiye,panjang videonya kan cik akak?

Maizatul Iqma berkata...

@MaMa Reyterima kasih mama..ye,alhamdulillah...

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020