^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

LAST DAY AT SCHOOL

11/15/2013 01:44:00 PTG | | 1Komen
 
hihi..last last minit bergambar sebelum balik tak sempat nak bergambar dengan cikgu cikgu..*macam cedih je macam sedih je*redha je la insyaallah dpat berjumpa lagi dengan kawan kawan semua ni..kitorang takkan pernah lupakan kenangan bersama.ini adalah sebahagian kenangan manis bersama.ni pun masa nk ambil gambar iza dan rabiatul yg paksa lepas paksa terus tak nk berhenti bergambar.tpy seronok sangat masa tu.cikgu ayu pun ada ambil gambar kitorang nanti cikgu nk upload gambar kat facebook.tapi yang sedih x dapat nak ambil gambar sama cikgu cikgu yang mengajar iza.ni jela kenangan buat semua murid skala.semoga dapat berjumpa kawan kawan ini lagi.

1 ulasan:

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020