^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

RABU

11/27/2013 11:21:00 PTG | | 0Komen
Hari ini hari rabu,best tengok plyboy iu suami aku 

" Abg Da Start Jatuh Cinta Dgn Fina , Kalu Fina Nekad Nk Bercerai Jugax . Tunggu Smpi Abg Dpt Jwatan CEO Tu . " 

# Kalu iza Jd Fina Da Lme Aq Lempang King Tu  Ad Ke Nk Pujuk Perempuan Ckp Mcm Tu . . haha *lempang nak lempang * tapi Fina kemalangan *ishh* iza yang tengok ini macm nak lempang je king tu tak ade perasaan langsung iza teengok mama king menyuruh nyuruh je fina ni buat kerja sama lah  macam king tapi king ni sebenarnya baik cuma playboy jer orangnya.Semua pompuan pompuan tu semuanya hodoh dah la tua tua *arr menyampah * esok ada lagi ceritA itu best tau.Jangan sampai ketinggalan rugi tau.

Tiada ulasan:

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020