^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

RUNNING MAN

11/21/2013 03:01:00 PTG | | 1Komen
 
*Macam comel je,macam comel je*Ini adalah kumpulan running man yang iza selalu tengok satiep hari Sabtu/TV 2/jam 4:00petang.Best gila rugi kalau tak tengok tau so jangan terlepas tengok running man.Iza paling minta Jaesuk,Joong Kook,Joong Ki,Jihyo,Gary dan Kwang Soo.Iza kalau tengok running man ish dh macam ape je dekat depan tv tu.Jihyo ni ganas dan lasak orgnya.Kwang Soo pengotor tapi dia la paling muda at situ.Joong Ki pula hensem siot dan dia sama macam Kwang Soo paling muda at situ tapi Jaesuk gila pandai buat lawak.Kalau Joong Kook pulak dah la mata sepet suka sangat buli Kwang Soo dengan Haroro*hehe*
Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020