^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

SAKIT GILA GILA

11/21/2013 11:14:00 PTG | | 1Komen
 
Ini semalam punya gambar tapi hari ini baru upload  *hehe*yang kecil tu adik iza yang belakang adik iza tu abaikan je *tak kenal tak kenal* adik iza ni kalau dah demam bukan nak tidur tapi sebuk je nak bergambar dah la kalau adik iza ni bergambar berposing terus mengalahkan iza arr sabar je la. Ini la gambar adik iza *macam comel je macam comel je*adik iza ni bukan calang calang orangnya *duckface*pun dia pandai buat mengalahkan itik.*hehe*kalau makan ubat mesti menangis arr kalau iza muntah kan je la ubat pahit tu.
Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020