^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

HUJAN BILA NAK BERHENTI

12/03/2013 03:04:00 PTG | | 0Komen
 
Hujang lebat noh sekejap berhenti sekejap lebat kat kota tinggi,johor.Dengar kata kuala terengganu dah banjir *macam best je main air * hihi setiap hari sejuk arr bila la hujang nak berhenti ni nak main pun susah *hihi* kalau kota pun banjir habis la susah lagi *hihi* anak kucing habis basah kuyup dikerjakan oleh hujan kucing tak tau nak berlindung kt mana *haha* bulu kucing dah macam ape lepasu memekak kat luar arr geli iza tengok kucing ni jatuh dalam lumpur *hahaha* lucu lucu seram menengok si kucing bersemut semut badannya.

Tiada ulasan:

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020