^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

HUJAN

12/02/2013 10:55:00 PTG | | 1Komen
 
Berapa hari ini hujan tak berhenti henti di kota tinngi,johor,malaysia iza tertany tanya *banjir ke banjir ke* arr tapi air dah turun dah tak ada ape ape pon yang terjadi *hehehe* atoyai hari ini iza beli baju sekolah besar punya kat " pasarayaku" nanti pergi cari kasut sekolah yang bertali pulak minggu depan*hihi* macam tak sabar nak masuk sekolah tu. *hihihi*skang ni bulan 12 ala bape minggu lagi sekolah kan lek sudah la. *hehe* layan facebook yuk skang dah berhenti hujan tak la sejuk macam tadi, *hehe* segamat ade orang cakap dah banjir *hihi*
Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020