^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

KEBOSANAN

12/05/2013 01:16:00 PTG | | 0Komen
 
 Hari ini macam biasa tengok cerita korea tv 7 tajuknya tak tahu tapi best setiap hari isnin hingga jumaat pada hari sabtu iza akan nonton running man best siot.Zaman dah berubah tak habis habis tengok.Hari ahad ni iza olong ayah iza at jb *macam best jek macam best jek* semalam minyak habis masa naik motor tak pasal pasal berhenti tengah jalan sabar aje la.Ape nak jadi jadi je la *hehehe* otak nak pecah nak pecah .Layan wechat macam best je.buad satu grop hebat betul lah.Maju dah skang ni tak hairan lh kan

Tiada ulasan:

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020