^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

SUKA HATI LA

12/08/2013 04:02:00 PTG | | 0Komen
 
Alahai kaw samua nak mengadu kaw pun sama nak sebuk urusan aq pulak tengok la cermin dulu kalaw kaw dah perfect suka hati engkaw le ni dah la ambil kipas aq menari nari sedar la kaw lelaki tak payah la nak tunjuk kelembutan kaw kawan kaw belum perfect la sengal ala kaw menyamak je la dalam hidup aku.Sumpah aq memang benci kaw la tak sedar diri bangang kaw *mengong* kaw terasa bagos la.Pergi mampos arr ko mengong penyebok ak tentu pasal

Tiada ulasan:

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020