^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

ROTAN

1/15/2014 10:41:00 PTG | | 0Komen
            Bukan ada kokurikulum pun tadi cuma cikgu suruh pakai baju nya saja.Buat terkejut saja lah !! Tadi belajar matematik -_- best sangat walaupun cikgu nya garang gila.Cikgu Kamaruddin suka tanya sifir secara mengejut selalunya zatul yang kena dulu kalau tak dapat nak jawab kena rotan free.HAHA selalunya Iza tak kena jadi Iza selalu tergelak bila kawan kawan Iza kena rotan.-,,- kekejaman melanda *haha* gelak besar <-- tangan atas pinggang -,,- hohoho.Poyo !! Cikgu masuk kelas je pegang rotan.Kadang kadang Iza pegang rotan tu tolong cikgu rotan kawan kawan.HAHA cikgu Maizatul sudah mari loh.Merotan murid murid best.Cikgu ajar .hehe.Iza dah hafal sifir so cikgu suruh Iza pegang rotan siapa salah Iza rotan -,,- bila lah merentas desa ni ? tak ada latihan ke ? sekolah lain ada pula latihan.Ini tidak adil tidak adil bagi ku. -_-

Tiada ulasan:

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020