^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

SMB III

1/08/2014 11:11:00 PTG | | 0Komen
       Hari ini hari Rabu esok last sekolah,Khamis sekolah lah.Lupa pula.Ini budak macam apa saja.Asyik kena marah saja. Kembang hidung gua lah -,,- nak tidur penat woo.Esok sekolah macam biasa ada pjk.Budak gedik baru nak up dekat sekolah gua.Kelip mata kelip mata macam syaiton iblis.Main jeling jeling kau ingat aku takut dah lah pendek tak sedar diri.Sabar saja lah.Kena marah lagi.-,,- apakah salahku ini.Buat blog jangan sampai aku suruh buat dua nanti <-- ayat ibu -,,- sabar saja lah.Anak sapa lah ini.Sabar sabar tak habis habis.Ini semua salah ku maybe.Dah lah bagus tidur esok nak sekolah penat nanti esok,Ada PJK sama cikgu rindu baju sukan berapa tahun tidak pakai.^_^ Comel saja.Iza lah memang comel kAu ade.Tak payah nak jeles lah.Sepak juga kang baru tahu.Buat muka comel lah memang comel pun.Kakak Athierah baik dia kirim salam dekat abang Iza. *hehe* INI SEMUA POYO ! lolz .K Bye cuci kaki sebelum tidur baru betul ye.Anak anak sekalian yang comel comel belaka .

Tiada ulasan:

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020