^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

BATAK

2/13/2014 11:14:00 PTG | | 0Komen
 
       Batak everywhere :3 haha !! gambar itu karton semata - mata ,, lawak pula tengok gambar itu macam apa saja lah !! Koboi katanya "tadi dekat sekolah aunty ada bagi coklat cadburry :) semua serbu sebab nak makan cokat itu lah kalau tak kasih merajuk bagai -_- karang kalau kaki dah melekat dekat muka jangan marah Iza pula !! dah !! sabar saja lah ! Poyo betul lah manusia zaman sekarang pandai mengugut !! Coklat saja pun dah berapa tahun tak makan ? gedik saja lebih kalau tak kasih Balqis cakap tak nak lah online malam ni !! kesah pula aku ? -,- emm !! panas ni panas ! nanti ada juga yang kena makan !! sabtu ini sekolah ada ganti sekolah tapi kena datang pagi ada maulidur rasul pula !!tak boleh nak pakai baju sukan :'( kena pakai baju sekolah lagi !! tapi bukan belajar pun takut kelas ada orang guna

Tiada ulasan:

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020