^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

COMEL

2/15/2014 11:38:00 PTG | | 1Komen
 
                  Comelnya anak siapa lah ini ? huhu !! comel kan sama macam adik zatul tapi adik zatul hitam sikit lah dah besar katakan memang lah macam itu !! Kalau budak dalam gambar ini pun besar maybe gelap juga kulit dia semakin hari !! boleh gitu !! :3 zatul lah itu comel semacam saja ,, mata bukan main bulat nya !! macam comel saja lah :3 karang picit pipi baru tahu sakit !! menangis baru sedap kan ? -.- budak zaman sekarang asyik menangis saja lah -,- zatul lagi comel ,, lah pula perasan pula sekejap ! memey ahh ,, kau ada ? tak payah nak jeles " cakap dengan batu nisan :3 Tak pernah kah kau sadari aku lah yang kau sakiti , engkau pergi dengan janji mu yang telah kau ingkari owh tuhan tolong lah aku !! lalala ,, nyanyi lagi pula dah
 

1 ulasan:

Hanif Idrus berkata...

Hihihi.....hitam tu menawan.

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020