^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

DAYRE

2/27/2014 10:54:00 PTG | | 1Komen
 


         Touch and go ? apakah ? Dayre ini apa kegunaannya baru install tadi -,,- tengok ramai kawan kawan install aku pun nak juga ,, tapi tak tahu lah nak buat macam mana uninstall balik lah ,, akhirnya di uninstall semula !! Apa benda lah dayre ini ? ingatkan boleh buat diari ke apakah ? Yang penting aku dah uninstall benda alah itu -.- Lagu aku ini tentang rindu ibu,padA saat ibu tak disisiku,berbagai macam rasa ku rindukan dia ,, haha .Lagu Tegar - Rindu Ibu ,, lagu baru tegar best lah juga selalu kawan yang nyanyi dekat sekolah itulah terikut ikut sekali ini !! lalalalala ~ merepek makan kerepek terlebih lah punya pasal -..-

1 ulasan:

Kathy R'bain berkata...

kena tau fungsi baru install..

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020