^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

K - POP

2/19/2014 10:47:00 PTG | | 1Komen
 
               Amboi K - pop lagi k - pop lagi !! Aduh sayang aduh kasih,Aku dah bosan dengan caramu,Aduh usah aduh engkau,Cuba kembali pada diriku,Kerna aku dah tahu,Apa yang kau lakukan,Kerna aku tahu,Kita tak sehaluan ^_^ lagu indonesia pun tersangkut pula tiba tiba :3 best pula lagu ni !! Setiap hari dengar dekat dalam radio lagu ini !! best tahu :3 tapi penyanyi nya Ajai !! Ajai mana entah nama macam melayu tapi lagu nya kalau dengar macam indonesia !! Apakah ? Ajai orang melayu rupanya :3 baru tanya ibu Zatul lagi !! kihkihkih bukan indonesia lah ,, jadah gila :P merepek tak pasal pasal lah -.- pening kepala macam ini !! poyo betul lah ,, -_- k pop apa cerita ? pun boleh lupa lah nak taip apa tadi


1 ulasan:

Kathy R'bain berkata...

Ajai tu juri BMB hari tu kat plaza angsana..

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020