^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

WHATSAPP

2/14/2014 10:19:00 PTG | | 0Komen
 
           Benci betul lah aku dengan budak banyak tanya karang ada yang makan kaki tak habis habis menyaanya !! tengok muka kau pun aku malas dah kalau banyak tanya kalau terserempak pun dekat sekolah esok bagus aku lari -_- malas nak berbual buang masa saja ,, haha !! poyo pula !! Esok sekolah ada maulidur rasul lah kena datang pagi macam budak form 3,4 dan 5 selalu datang pagi so kena saing lah datang pagi juga jadi macam mereka !! datang jam berapa hingga jam berapa ? pening betul lah kepale otak ini ! sabar jk lah kalau macam ini ,, esok macam mane kerusi dekat kantin dah tak ada nak duduk dekat mana !!haha !! ada budak cakap aku budak form 4 bangga pula dah ,, aku baru form 1 lah ~ merepek lah budak ni !!

Tiada ulasan:

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020