^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

KETINGGALAN

4/13/2014 11:06:00 PTG | | 1Komen
 
Berapa tahun sudah tak update blog , atoyai ! Apa pun tak boleh , zaman dah berubah adat ditelan zaman dah tak ada mewarisi cerita bertauladan . Apakah ? ditelan pun boleh kha ? Layan cerita korea hantu . Ingat comel ? Ingat montel ? Tapi kan dari tadi tengok satu patah perkataan pun aku tak faham lah . Macam orang gila saja aku tengok cerita hantu yang tak seberapa nak hantu . Choiy ! Nyanyi dulu lah sambil tengok televisyen ini ! haha , meraban malam malam ni ? Apa nak jadi lah , aku pun tak tahu lah sudah cukup cukup sudah ,

1 ulasan:

Vee Sandi berkata...

tgk la citer yg ada subtitle . sis pun addict drama korea juga ... done follow back sini . thanks .

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020