^◕‿◕^ MYY Blog ^◕‿◕^

BERSARA

5/02/2014 10:16:00 PTG | | 0Komen
 
This gambar masa hari bersara Tuan Haji Mansor  hari Khamis ! The best buat persembahan murid 1 Amanah . Sekolah Menengah Bandar . Seram betul masa first first itu sebab ramai kakak kakak dan abang abang tengok . Fuhh , semangat ! Haha , apa nak hairan zaman macam sekarang ? menyanyi pula potong line betul lah -_- akak nara ini tomboy orangnya , setahu aku lah akak nara tak pernah pakai baju sekolah setiap hari aku nampak dia pakai baju sukan . pelik betul lah . Umur 17 . Nama Nara . Sekolah ? Mesti lah Menengah Bandar kan ? Macam orang nyanyok saja aku ini , boleh macam itu ? Haha , meraban malam malam memang tak sah aku ni kan ? kan ? Kami semua nyanyi lagu The Show daripada Lenka , dan Guruku Tersayang penyanyi nya aku tak tahu ! Lupa siapa entah penyanyi nya ?

Tiada ulasan:

Copyright By Myzatul Iqma For 2015-2020